BS Career Consultants, Amsterdam
BS Career Consultants, Amsterdam
De kracht van verbinding!

Making the Match


Na het eerste contact met de cliënt, begint het echte werk eigenlijk pas; het opbouwen van een lange termijn relatie. Voor veel organisaties valt hier winst te behalen. Want hoe bind je een cliënt aan je?

Doelstellingen:

  • Ontwikkelen van een lange termijn relatie
  • Klantgevoeligheid ontwikkelen
  • Begrijpen, verbinden en koesteren van je cliënt
  • Klantvertrouwen krijgen
  • De cliënt verrassen, boeien en binden
  • De cliënt als ambassadeur laten optreden

Onderwerpen:

  • Het belang van een goede service
  • Denken vanuit het perspectief van de cliënt
  • Persoonlijk contact vanuit authenticiteit
  • Hoe willen we dat de cliënt ons ervaart?
  • Hoe zorgen we ervoor dat deze ervaring consistent is?
  • Verschillende typen cliënten
  • De chemie tussen jou en de cliënt

De competenties overtuigen, beïnvloeden en commercieel denken staan centraal.


Werkwijze:

  • Iedere deelnemer wordt gevraagd één of twee concrete contacten aan te dragen waarmee hij/zij gedurende de dag aan de slag gaat, resulterend in een concreet actieplan.
  • Van een ieder wordt benoemd welke competenties goed of minder goed ontwikkeld zijn en hoe hiermee verder te gaan.
  • We doen rollenspellen, oefenen met telefoongesprekken, face-to-face contact en geven feedback.
  • Een echte training on the job, praktisch en doelgericht.

Voor meer informatie: neem contact met ons op!





NOLOC heeft BS Career Consultant erkend als Loopbaan Professional





BS Career Consultants
Nassaukade 91 huis
1052 CW Amsterdam

www.bscareerconsultants.nl
info@bscareerconsultants.nl

Tess Bode
telefoon: 06-22208578

Anne-Marie Schreurs
telefoon: 06-30898630